En dag på stan!

Har precis varit på stan med Linnea och Julia. Vi hade jätte härligt som vanligt. För att det är ju också så mycket roligare när det är fint väder. Jag kom i alla fall hem med ett linne som jag köpte från monki. Jag är jätte nöjd.
Hoppas ni har haft en härlig dag, det har i alla fall jag haft. Fast det är lite tråkigt att det är skola imorn tycker jag. Jag gilar ju min skola och så, men jag har haft så himmla kul på lovet så jag vill inte att det ska ta slut. Men men sånt är livet det är ju typ bara 6 eller 7 veckor tills det är sommarlov och det är ju typ ingenting så det går nog fort. Har tagit massor med bilder idag! som ni ska få se. Nu så ska jag väll inte göra så mycket, bara ta det lite lugnt! Ha det bra. Lägger in lite inlägg sen.
Här är lite bilder från dagen.




Haha jag i provhytten.


Kommentarer
Postat av: Pinkpiercing - photos by me ♥

svar: Kul att du är med! :D Jag väljer ut 4 st vinnare imorgon under dagen! :)



allt bra?

2011-04-25 @ 18:06:19
URL: http://photosbypinkpiercing.blogg.se/
Postat av: Caroline

sv: bara bra, sj?

2011-04-25 @ 18:14:36
URL: http://czheng.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0