Godmorning!


Godmorgon! Det är fredag idag!! Guuud vad skönt. Och vet ni, jag, brorsan och mamma var och shoppade lite igår. Så då köpte jag dom där röda conversen som jag ville ha! Så nu är jag jätte glad.
Ska åka till Orsa i eftermiddag med mamma och våra kompisar för vi ska tävla i skidor. Det blir GS( storslalom)  på lördag och så blir det SG( super G) på söndag. Det ska bli as kul!! Ska verkligen visa dom. Haha.
Men måste tyvärr dra men hoppas ni har en härlig dag idag!
 
P.s kommer nog inte att blogga så mycket när jag är iväg!


Kommentarer
Postat av: Råttan

Gud vad snygga skor du har köpt älskling<3

Det var jätte kul i Orsa med dig gumman<33333

2011-04-17 @ 14:37:25
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

röda converse är snyggast!

/anna

nystartad webshop

snygga egendesignade linnen tshirts tygkassar och posters

www.avanna.se

2011-04-22 @ 23:45:53
URL: http://pyttis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0