Läxor!

Nu har Linn precis åkt hem. Vi gorde jätte fina muffinsar, med glasysr och pärlor.mums.
Ska göra lite läxor nu för jag har ett prov i NO på tor och i spanska nästa vecka. Så det blir plugg för mig!
Jag lägger också in lite bilder från dagen senare, för dom ligger på Linns kamera. Men nu så måste jag plugga som jag verkligen vill just nu.               
                                                                       PUSS & KRAM
Hade ingen bra bild på gång så då la jag upp en gullig bild på
älskade Pelle!


Kommentarer
Postat av: EMMI - modeblogg

Kul att du är med i dagens länkar! Allt bra med dig? puss!

2011-04-03 @ 19:07:37
URL: http://fashiontwisted.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0