Pluggning

Hejsan! Är hemma från skolan men jag var ju hos en dietist, som skulle säga vad jag skulle äta isället för frukt. Så det gick bra. Måste verkligen plugga mycket till NO provet vi ska ha, ska bli så kul. Not.
Aja det blir säkert bra.
Längtar jätte mycket tills imorn för då så ska vi på musikal som våran skola har gjort så det ska bli jätte kul! Plus att vi får sluta extra tidigt och det är bra. Men nu måste jag plugga! Vi får se om jag hinner med ett inlägg senare!
      
Haha, lite ego pix!                                                                         PUSS & KRAM
 


Kommentarer
Postat av: t h a i p i n n e n ♥

sv; tack så mkt, allt bra?:)

2011-04-04 @ 19:50:47
URL: http://thaipinnen.blogg.se/
Postat av: Petrea ;)

Fina bilder Emma :) <3

2011-04-04 @ 21:24:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0