Bilder från dagen!

Hejsan! nu är jag hemma från skansen! Först var det jätte jobbigt för det var så himmla kallt och jag och My skulle till något sånt här tällt och tävla. Då står vi precis utan för tälltet, ja och vad händer allt regn från tälltet rann ner på oss. Snacka om kallt! Men annars har dagen varit toppen på slutet så var det show på scenen och vet ni vilka som var där?! Först så var Måns Zelmerlöw där för att han var programledare. Tove Styrke och september var där!
Igentligen så skulle Adam Tensta också vara där men han blev sjuk. Och juste jag får ju inte glömma han.. nu kommer inte jag ihåg vad han heter men han skansen killen typ Jonas någonting. Aaa ni vet han. Han var där med en orm och en stor hårig spindel. När jag och My är påväg att gå så möter vi han vid rulltrappan och börjar prata med han och vi fick klappa hans orm! Det var fett coolt!
Jag har också tagit ganska mycket bilder som jag ska visa er nu!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0