Grönan!

Godmorgon! Nu har jag så fullt upp igen, men nu så ska jag försöka men annars så kommer jag skriva att jag har blogg paus! Men i alla fall så var jag på grönan i går. Det var jätte kul men insane och den här nya karrusellen( om det stavas så) Twister dom var tyvärr stängda för twister öppnar typ 7:e maj. Insane vae bara stängd typ. Sen gick jag också spökhuset, jag var skit rädd!
 
Senare idag så ska jag träna med min grupp. Det ska bli kul och jag behöver verkligen träna nu, så det blir ju super. Jag tror också jag måste plugga lite och sånt!
Men nu så lovar jag att jag lägger upp ett inlägg sen!
                                                
                                                                          
                                                                                

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0