Orientering!

Godmorgon! Idag ska vi ha orientering med klassen för förra gången gick vi typ bara igenom massa saker.
Jag kom ihåg förra gången då skulle jag och Elli cyckla dit. Och då var det någon som sa att det låg jätte nära en sjö som jag inte kommer skriva vad den heter moahahaha. Okej, vart var jag juste då började vi cyckla dit och då cycklade vi ända till den sjön men det var inte alls nära så vi cycklde typ villse. Lyckat. Sen var vi så stressade att jag cycklade in i en brevlåda.
Jaa så är livet. Men vad ska ni göra idag då?? Själv ska jag vara med sötaste Ebba som jag typ inte har träffat på hundra år kännns det som! Så det blir nice. Men nu så går snart min buss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0