Prov!

                                                   
Godmorgon! Vet ni jag ska ha prov snart. Asså idag då. Men det går säkert bra eftersom jag har pluggat ganska mycket hemma och varje lektion så har vi tränat inför provet. Är faktiskt inte nervös. Jag brukade alltid bli nervös innan prov förut när jag var mindre, men nu är det ju inte så stort eller det kändes ju som att prov var jätte stora förut. Men nu så är man ju så van. Men men...
Vad ska ni göra idag då? Själv så ska jag träna ganska tidigt idag som är på ett ställe där min mormor och morfar bor. Så då så ska jag först åka till dom sen så ska jag gå till träningrn från dom. Så det blir bra. Ååå nej jag kom just på att det är onsdag idag och det är såhär långtråkiga jobbiga dagar. Suck. Men det går nog säkert bra!
Men nu måste jag gå. Lägger in senare!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0